KIN 192

ŻÓŁTY PLANETARNY CZŁOWIEK

4 lipca 2011

Dziś biorę odpowiedzialność za siebie i nie obwiniam nikogo za moje porażki życiowe. Dziś nie będę walczyć z tym, co sam stworzyłem. Zamiast igrać z losem. zaczynam zmieniać go w świadomy, przemyślany sposób. Dziś spróbuję ulepszyć to, co jako pierwsze wyprowadzi mnie z równowagi. 

2 uwagi do wpisu “KIN 192

  1. Reniu,

    pomyślałam sobie, co wyprowadziło mnie dzisiaj( wczoraj i w niedzielę)
    z równowagi?
    1) Brak dostępu do internetu z powodu…(nie z mojej winy)
    2) Jak dzisiaj miałam już dostęp do internetu to dostałam z opóźnieniem
    kod SMS i przelewy płatności będą czekać do jutra…( a może i dłużej nie z mojej winy)
    Nadmieniam, że z natury swojej jestem cierpliwą osobą ale w takich
    niezależnych ode mnie sytuacjach mój system nerwowy reaguje negatywnie. Co mogłabyś doradzić? Liczenie do 100 nie pomaga🙂

    Pozdrawiam Cię serdecznie.
    Zosia

    1. Zosiu😉
      Masz Marsa na Uranie …nie dziwię się, że czujesz jakby ktoś podłączył Ciebie do prądu
      Oczywiście polecam zastosować koherencję serca również technikę EMDR.
      Są prowadzone prace nad wprowadzaniem mózgu w taki stan jaki mamy w fazie snu REM poprzez ruch gałek ocznych. Z badaniami bywa różnie😉 ale warto spróbować ..

      podążaj za świetlistą kuleczką, podczas procesu nie unikaj myślenia o trudnych rzeczach. W ten sposób mózg będzie wiedział co „wyczyścić”. Po tym czujesz się jak po głębokim śnie.
      pozdrawiam i życzę sukcesów😉
      Rena

Skomentuj

